سبد خرید شما خالی است.
نمایش بیشتر
این لیستی از بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی در سال 2022 است.
این ابزارهای شگفت انگیز به رشد ترافیک ارگانیک من در سال گذشته 28.55٪ کمک کرده اند:
و در این راهنما، بهترین ابزار کلمات کلیدی جهان را نشان خواهم داد…
… و به شما کمک می کند تا بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.
کلمات کلیدی پیشنهادی را از چندین منبع پاک کنید.
Soovle ایده های پیشنهادی برای کلمات کلیدی از گوگل، یوتیوب، بینگ، یاهو، آمازون و موارد دیگر را به شما می دهد.
(همه در یک مکان.)
به این ترتیب، میتوانید کلمات کلیدی دستنخوردهای را پیدا کنید که رقیب شما درباره آنها نمیداند.
ویژگی مورد علاقه من: پیشنهادات ذخیره شده
با ویژگی پیشنهادات ذخیره شده «کشیدن و رها کردن» Soovle، ایده های کلیدواژه مورد علاقه خود را به راحتی ذخیره کنید.
سپس، کلمات کلیدی مورد علاقه خود را در یک فایل CSV دانلود کنید.
هزاران ایده مرتبط با کلمه کلیدی را در عرض چند ثانیه دریافت کنید.
این یک ابزار ساده (در عین حال قدرتمند) است.
بنابراین، چه چیزی Jaaxy را منحصر به فرد می کند؟
اول از همه، ایده های کلیدی مختلف زیادی به شما می دهد.
(از جمله برخی که در اکثر ابزارهای دیگر پیدا نمی کنید.)
به علاوه، شما داده های مفیدی را در مورد هر کلمه کلیدی که تولید می کند (از جمله رقابت، حجم جستجو و ترافیک احتمالی) دریافت می کنید.
ویژگی مورد علاقه من: QSR
QSR مخفف «نتیجه جستجوی نقلشده» است.
این یک روش فانتزی برای گفتن است: “چند وب سایت دیگر سعی می کنند برای این عبارت دقیق رتبه بندی کنند؟”.
بدیهی است که هرچه این عدد کمتر باشد، شانس بیشتری برای رتبه 1 خواهید داشت.
صدها کلمه کلیدی فرصت را پیدا کنید.
کنسول جستجوی گوگل یک ابزار سنتی تحقیق کلمات کلیدی نیست.
اما دارای یک ویژگی است که یافتن کلمات کلیدی عالی را به یک CINCH تبدیل می کند.
ویژگی؟
گزارش عملکرد
این گزارش صفحاتی را در سایت شما که بیشترین کلیک را از گوگل دریافت می کنند فهرست می کند.
(و کلمات کلیدی دقیقی که آنها را به آنجا رسانده است)
بنابراین: چگونه می توانید از این ویژگی برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید؟
آسان است: از آن برای یافتن «کلید واژههای فرصت» استفاده کنید.
کلمات کلیدی فرصت جایی هستند که برای یک کلمه کلیدی خاص بین #8 تا 20 در گوگل قرار می گیرید.
و با اندک سئوی اضافی در صفحه، می توانید خود را با یک افزایش رتبه خوب بیابید.
به عنوان مثال، میانگین رتبه من برای کلمه کلیدی “ابزار SEO” 6.2 است.
آن کلمه کلیدی یک کلمه کلیدی فرصت است. و اگر صفحه خود را پیرامون «ابزار سئو» بهینه کنم، رتبهبندی من برای آن عبارت باید بالاتر رود.
ویژگی مورد علاقه من: Google Analytics + Google Search Console
آیا میدانستید که میتوانید اکانتهای Google Search Console و Google Analytics خود را ترکیب کنید؟
خوب، شما می توانید.
و بسیار مفید است.
وقتی این کار را انجام دادید، داده های عمیق کلمه کلیدی را نسبت به هر یک از ابزارها به تنهایی دریافت خواهید کرد.
تصمیمات هوشمندانه تری برای کلمات کلیدی بگیرید.
Ahrefs اخیراً یک “کاوشگر کلمات کلیدی” جدید و بهبود یافته را عرضه کرده است.
و چیزی که من در مورد Keywords Explorer بیشتر دوست دارم این است:
این اطلاعات فوق العاده عمیق در مورد هر کلمه کلیدی به شما می دهد.
مطمئناً، دادههایی را که انتظار دارید دریافت میکنید (مانند حجم جستجو). اما شما همچنین یک تفکیک از رقابت صفحه اول را دریافت می کنید … و تعداد جستجوگرانی که واقعاً روی یک نتیجه کلیک می کنند.
ویژگی مورد علاقه من: سختی کلمه کلیدی
اکثر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی اطلاعات دشواری مبهم را در اختیار شما قرار می دهند (مانند «آسان» یا «دشوار»). یا نمره (مانند “89/100”).
اما Ahrefs دقیقاً به شما می گوید که برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل به چند بک لینک نیاز دارید.
تحقیق کلمات کلیدی برای متخصصان سئو
این یک چاقوی ارتش سوئیس از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است.
مانند هر ابزار کلیدواژه دیگری، به SECockpit یک کلمه کلیدی seed میدهید و فهرستی از نتایج را دریافت میکنید.
اما چیزی که SECockpit را منحصربهفرد میکند، ویژگیهای داخلی است که به شما امکان میدهد تا عمق زیادی در روند جستجو، رقابت ارگانیک و تخمینهای ترافیک دریافت کنید.
این بدان معناست که این ابزار عمدتاً برای متخصصان سئو طراحی شده است.
مطمئناً، افراد تازه کار می توانند از این ابزار ارزش کسب کنند. اما شکی وجود ندارد که SECockpit برای افرادی که سئو میخوابند، غذا میخورند و نفس میکشند هدف گرفته شده است.
اگر در زمینه سئو کاملاً تازه کار هستید، تعداد زیادی از ویژگی های این ابزار ممکن است برای شما طاقت فرسا باشد. اما اگر به دنبال عمق زیاد و زیاد هستید، احتمالاً به ارزش پول خود خواهید رسید.
با آن، در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.
وقتی وارد سیستم میشوید، بهطور خودکار به داشبورد خود میروید، جایی که میتوانید پروژههایی پیرامون مجموعهای از کلمات کلیدی ایجاد کنید… یا با یک جستجوی کلمه کلیدی مستقیماً وارد شوید.
میتوانید با انتخاب شامل پیشنهاد Google، جستجوهای مرتبط و مترادفهای استخراجشده از Google Ads نتایج بیشتری دریافت کنید:
به پایگاه داده عظیم کلمات کلیدی گوگل ضربه بزنید.
GKP در مقایسه با سایر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بسیار وانیلی است.
پس چرا از آن استفاده کنیم؟
زیرا دادههایی که از آن دریافت میکنید مستقیماً از Google میآیند.
(بنابراین می دانید قانونی است)
ویژگی مورد علاقه من: “پیشنهاد بالای صفحه”
این میزان قیمتی است که تبلیغ کنندگان برای یک کلمه کلیدی پیشنهاد می دهند.
به عنوان مثال، با مشاهده پیشنهاد قیمت بالای صفحه 10 دلار، مردم به طور متوسط 10 دلار برای هر کلیک خرج می کنند.
بدیهی است که هر چه این عدد بیشتر باشد، قصد تجاری آن جستجوگر بیشتر است.
تعداد زیادی ایده برای کلمه کلیدی هدفمند دریافت کنید.
در اینجا یک اسکراپر Google Suggest (درست مانند UberSuggest و Soovle) وجود دارد.
چه چیزی KeywordTool را منحصر به فرد می کند؟
دو چیز:
ابتدا، KeywordTool پیشنهادات زیادی برای کلمات کلیدی به شما می دهد.
به عنوان مثال، من فقط “SEO” را جستجو کردم و 1394 کلمه کلیدی مرتبط را دریافت کردم.
بد نیست.
دوم، شما به راحتی می توانید نتایج را فیلتر، دقیق یا گسترش دهید تا کلمات کلیدی مناسب خود را پیدا کنید.
ویژگی مورد علاقه من: تجزیه و تحلیل رقبا
این یک ویژگی بسیار جالب است که من در بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی دیگر نمی بینم.
کافی است وارد سایت یک رقیب شوید … و این ابزار لیستی از ایده های کلمه کلیدی را بر اساس محتوای آن سایت ایجاد می کند.
به عنوان مثال، وقتی Backlinko را وارد ابزار می کنم، کلمات کلیدی را دریافت می کنم که انتظارش را دارم.
(مانند «سئو» و «وبلاگ»)
کلمات کلیدی را پیدا کنید که بیشترین ترافیک را ایجاد کنند.
Moz’s Keyword Explorer در یافتن ایده های کلیدواژه “جانبی” کار بسیار خوبی انجام می دهد.
به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی seed مانند “کاهش وزن” را در نظر بگیرید.
مانند بسیاری از ابزارهای دیگر، فهرستی از کلمات کلیدی نزدیک به هم را دریافت می کنید:
Organic CTR تعداد کلیکهایی است که در صورت شکستن 10 مورد برتر، انتظار دارید که دریافت کنید. برای مثال، اگر یک SERP دارای تعداد زیادی تبلیغات PPC، نتایج اخبار و نمودار دانش باشد، CTR شما پایین خواهد بود.
اولویت CTR، حجم جستجو و دشواری را در نظر می گیرد. این یک امتیاز “کلی” است که نشان می دهد آیا باید یک کلمه کلیدی خاص را هدف قرار دهید یا نه.
هر جا که میروید، حجم جستجو (و بیشتر) را دریافت کنید.
Keywords Everywhere یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی پولی است که داده های کلمات کلیدی را در بالای 10 وب سایت … از جمله Ebay، Amazon و Answer The Public نمایش می دهد.
به این ترتیب، شما نیازی به کپی و چسباندن کلمات کلیدی در Google Keyword Planner ندارید. داده ها در مرورگر کروم شما نمایش داده می شود. خیلی باحاله
نکته جالب در مورد این ویژگی این است که می توانید کلمات کلیدی را که مشتری هدف شما جستجو می کند، زمانی که به دنبال چیزی نیست که می فروشید، پیدا کنید.
به عنوان مثال، هنگامی که من “ابزارهای سئو” را جستجو می کنم، عباراتی مانند “Google Keyword Planner SEO” و “”تحلیل رایگان SEO” را مشاهده می کنم.
(هر دوی آنها هر ماه مقادیر مناسبی از جستجو را دریافت می کنند)
برترین ابزارهای سئو برای سال 2022 امروز چند منبع سئو برای کمک به شما در بهبود بازاریابی محتوای خود در سال جدید دا... ...
زمانی که لری پیج و سرگی برین، دانشجویان علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد، BackRub را در سال 1998 راهاندازی کردن... ...
چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد
چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
Δ