برای مشاهده کد تخفیف 100 درصدی عضو کانال تلگرامی شوید ورود به کانال

نمایش بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
stackable_temp_post
option-tree
kadence_form
kadence_query_card
shop_order_placehold
kadence_query
shop_order_refund
shop_order
patterns_ai_data
kadence_lottie
kb_icon
rm_content_editor
rank_math_schema

بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ | عصر گرافیک

وبلاگ 258 29 آبان 1400 17

email marketing services

ایمیل مارکتینگ، یکی از روش‌های عالی برای بازاریابی و تبلیغات است. در این مقاله چند مورد ابزار ایمیل مارکتینگ رایگان و مفید را معرفی خواهم کرد.

نرم افزار بازاریابی ایمیلی بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) را در بین کانال های بازاریابی به شما می دهد – 38 دلار برای هر 1 دلار خرج شده.

به علاوه، 1.5 میلیارد کاربر فعال جیمیل وجود دارد – همه آنها می توانند مشتریان بالقوه باشند.

امروز چگونه بازاریابی ایمیلی را شروع می کنید و از چه ابزاری استفاده می کنید؟

بهترین خدمات، نرم افزارها و پلتفرم های ایمیل مارکتینگ همگی دارای قیمت ها و ویژگی های متفاوتی هستند.

اکثر این ابزارها عالی هستند – فقط باید بهترین مورد را برای خود پیدا کنید.

در این راهنما، من بهترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی را بررسی و رتبه بندی کردم تا به شما کمک کنم

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ چیست؟

برای انتخاب بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ، قیمت تحقیق، قابلیت اطمینان، پشتیبانی فنی، طراحی قالب، سهولت استفاده، قابلیت تحویل، اتوماسیون، ادغام و هر ویژگی اضافی که نیاز دارید.

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ باید به شما امکان دهد ایمیل ها را به راحتی طراحی کنید، لیست خود را تقسیم بندی کنید، پیام های خود را شخصی سازی کنید و گزارش های تحلیلی را مشاهده کنید. و مهمتر از همه باید به صندوق ورودی اصلی کاربران ضربه بزنند.

در نهایت، بازاریابی ایمیلی به معنای ارسال پیام مناسب به کاربر مناسب در زمان مناسب است.

در اینجا انتخاب های من برای بهترین نرم افزار و خدمات ایمیل مارکتینگ برای امتحان امسال آمده است:

  1. ActiveCampaign
  2. Constant Contact
  3. HubSpot
  4. Sendinblue
  5. Moosend
  6. Mailerlite
  7. GetResponse
  8. Pabbly
  9. ConvertKit
  10. Omnisend

 

1. ActiveCampaign

ActiveCampaign

ActiveCampaign شماره 1 در لیست من است زیرا بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی به دلیل ویژگی های اتوماسیون پیشرفته و قابلیت تحویل آن است.

به عنوان هوشمندترین ابزار در این لیست، یادگیری ماشینی نقش کلیدی ایفا می کند. ActiveCampaign با Predictive Actions به سؤالات سخت در مورد مشتریان شما پاسخ می دهد تا به طور خودکار برای شما اقدام کند و آنها را به سمت پایین قیف فروش هدایت کند.

ActiveCampaign همچنین با بیش از 850 برنامه دیگر مانند Facebook، Shopify، WordPress و بسیاری دیگر ادغام می شود.

خودکارسازی بخش‌های فهرست شما بصری است، و می‌توانید محرک‌های فهرست بسازید و کاربران را بر اساس محتوای ایمیل پویا، پیگیری‌های فروش و موارد دیگر حرکت دهید.

گردش کار ایمیل قوی و آسان برای مدیریت است. همه این داده‌ها با CRM داخلی آن‌ها همگام می‌شوند تا امتیازدهی پیشرفته‌ای را برای تیم‌های فروش فراهم کنند.

سیستم امتیاز دهی آنها نیز انعطاف پذیر است. اگر با امتیازدهی سرنخ آشنا نیستید، این روشی است که بر اساس اقدامات انتخابی خود به مشترکین ایمیل فردی امتیاز می دهید. سپس هنگامی که به آستانه امتیاز رسیدند، یا وارد یک قیف اتوماسیون جدید می شوند یا می توانند با تیم فروش شما تماس بگیرند.

در اینجا مراحل انجام می شود:

  • ابتدا معیارهای تعامل خود را انتخاب می کنید. اینها می تواند هر چیزی باشد، از باز کردن ایمیل یا کلیک، تا دانلود محتوا یا درخواست مشاوره.
  • در مرحله بعد، قوانین امتیازدهی و امتیازات خود را بر اساس این شرایط اضافه می کنید. اینها باید بر اساس میزان تلاش و تمایل به تبدیل تنظیم شوند.
  • شاید یک ایمیل باز ارزش دو امتیاز داشته باشد و یک کلیک پیوند ارزش پنج امتیاز داشته باشد. یا اقداماتی مانند عدم باز شدن یا لغو اشتراک امتیاز منفی دارند. هنگامی که یک مشترک به یک آستانه نقطه از پیش تعیین شده می رسد، داده های مشترک به Deals CRM جریان می یابد و در آنجا وارد مرحله جدیدی از اتوماسیون می شود:

ActiveCampaign Lead Scoring Deals CRM Options

این یک سیستم عالی است که شرکت های بزرگ از آن برای پرورش سرنخ های ایمیل به شخصی ترین شکل ممکن استفاده می کنند.

یکی دیگر از نقاط قوت فروش، قابلیت تحویل ایمیل است که بالاتر از همه پلتفرم های دیگر در این لیست قرار دارد. ایمیل‌های ارسالی آن‌ها کمترین احتمال را دارد که به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شود و بهترین شانس برای ورود به صندوق‌های ورودی اولیه در Gmail و Outlook را دارد.

به طور کلی، اگر به دنبال بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی، CRM و اتوماسیون در یک مکان هستید، ActiveCampaign بهترین ابزار است.

با ActiveCampaign شروع کنید.

2. Constant Contact

Constant Contact

Constant Contact از سال 1995 در فضای بازاریابی ایمیلی حضور داشته است و نام Constant Contact را در سال 2004 به خود اختصاص داد. در سال 2015، آنها بخشی از گروه بین المللی Endurance شدند، نیروگاهی که سایر شرکت ها از جمله Bluehost، HostGator و Domain.com در آن حضور داشتند.

همانطور که در وب سایت آنها بیان شده است، هدف نهایی شرکت کمک به کسب و کارهای کوچک است که در وعده، قدرت و پتانسیل وب حرکت کنند.

آنها دارای بیش از 100 الگوی مدرن و بهینه شده برای تلفن همراه برای تعامل و تبدیل مشتریان، گزارش و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی، و ویژگی های جایزه مانند کوپن ها، نظرسنجی ها و رویدادها هستند.

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های آن‌ها مدیریت رویداد و توانایی مدیریت دعوت‌ها، ثبت‌نام‌ها و بلیط‌ها است:

Constant Contact Event Registration Features

تحویل ایمیل بالاتر از حد متوسط است و یکی از بالاترین ها در بین ارائه دهندگان خدمات ایمیل با بیش از 90٪ است.

استفاده از کمپین های قطره ای آنها آسان و شهودی است. شما می توانید دنباله های ساده ایجاد کنید، اما نمی توانید شرایط را ترکیب کنید یا از فیلتر پیشرفته استفاده کنید.

در نهایت، اگر به دنبال ویژگی های خاص مانند مدیریت رویداد هستید و همچنین می خواهید تحویل ایمیل درجه یک را داشته باشید، Constant Contact گزینه مناسبی برای شماست. آنها انتخاب شماره 2 من برای ارائه دهندگان خدمات ایمیل امسال هستند.

3. HubSpot

HubSpot یکپارچه ترین بسته بازاریابی در بازار است. استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیلی یکی از ساده ترین راه ها برای طراحی، بهینه سازی و ارسال ایمیل های فوق العاده است. آنها تعداد زیادی ویژگی سفارشی را ارائه می دهند و می توانید انتخاب کنید، برنامه ریزی کنید و ارتقا دهید، چه یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ.

هنگام ایجاد یک ایمیل، یا از یکی از قالب های ایمیل از پیش ساخته شده آنها استفاده می کنید یا از ابتدا شروع می کنید. این الگوها به شما امکان می‌دهند متن، تصاویر، دکمه‌ها، تقسیم‌کننده‌ها و انواع مختلف دارایی‌ها و طرح‌بندی‌ها را اضافه کنید.

من ویرایشگر ایمیل آنها را ساده ترین کار در بازار یافتم. این بسیار سریعتر و کاربرپسندتر از سایر ابزارهای موجود در این لیست است:

HubSpot Email Marketing Dashboard

هنگامی که از طراحی ایمیل خود راضی بودید، پیش نمایش آن را بر اساس گیرندگان، دستگاه ها یا کلاینت های ایمیل مختلف مانند Gmail، Apple Mail و Office 365 مشاهده کنید.

این ابزار فوق العاده مفید است. خطوط موضوع ایمیل، متن پیش‌نمایش و خود محتوا ممکن است بر اساس مشتری ایمیل کاربر نهایی بسیار متفاوت به نظر برسند. این پیش نمایش ها تضمین می کنند که ایمیل های شما در هر صندوق ورودی عالی به نظر می رسند.

شخصی سازی یکی دیگر از نقاط قوت HubSpot است. مانند ابزارهای استاندارد، محتوا را بر اساس برچسب های ادغام رایج مانند نام گیرنده شخصی می کنید. HubSpot آن را یک قدم فراتر می برد.

همچنین می‌توانید محتوا را بر اساس دستگاه کاربر، بخش فهرست و موقعیت جغرافیایی شخصی‌سازی کنید. بعلاوه، می توانید A/B خطوط موضوع و محتوای خود را تست کنید تا مطمئن شوید که نرخ باز شدن ایمیل و نرخ کلیک را به حداکثر می رسانید.

در مرحله بعد، هنگامی که آماده فشار دادن ارسال و انتشار ایمیل خود هستید، می توانید از قابلیت ارسال هوشمند آنها استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد زمان ارسال خود را تنظیم کنید تا تعامل را به حداکثر برسانید.

پس از ارسال ایمیل، نوبت به مشاهده معیارهای خود می رسد. داشبورد تجزیه و تحلیل HubSpot داده‌هایی را در مورد بازها و کلیک‌های شما به‌علاوه اطلاعات منحصربه‌فرد در مورد میزان زمانی که صرف مشاهده ایمیل‌هایتان می‌کنید به شما می‌دهد.

مشاهده اینکه آیا مشترکین ایمیل شما را می‌خوانند، می‌خوانند یا نگاه می‌کنند، یکی از بهترین ابزارهای گزارش‌دهی برای مشاهده جذابیت محتوای ایمیل شما است:

HubSpot Email Marketing Analytics Report

به عنوان مثال، ممکن است ببینید که مشترکین فقط برای مدت کوتاهی به ایمیل های شما نگاه می کنند. این داده ها به شما کمک می کند بدانید کدام نوع محتوای ایمیل باید بهبود یابد.

ضربه زدن مداوم به صندوق ورودی کاربران یکی دیگر از مزایای HubSpot است. آنها 99٪ نرخ تحویل ایمیل سالم دارند. این اعداد قابل توجه به دلیل تنظیمات مناسب اعتبارسنجی دامنه با سوابق DKIM و SPF، به علاوه امکان پیش‌نمایش و آزمایش کامل ایمیل‌ها است.

دلیل اصلی اینکه HubSpot در لیست من شماره 1 است این است که پلت فرم بازاریابی ایمیلی آنها فقط یکی از جنبه های محصول آنها است. مزایای واقعی با بسته راه اندازی مرکز بازاریابی آنها به دست می آید.

این پلتفرم کامل بازاریابی شامل بازاریابی ایمیلی و هر چیز دیگری برای هماهنگ کردن تلاش‌های بازاریابی و فروش شما می‌شود:

  • CRM با امکانات کامل
  • توالی های خودکار
  • بهینه سازی موبایل
  • تقویم شخصی برای برنامه ریزی قرار ملاقات ها
  • برنامه های افزودنی جیمیل برای ردیابی ایمیل های ارسالی و خودکارسازی دسترسی
  • سازندگان فرم
  • سرنخ ورودی، ایمیل، و تجزیه و تحلیل تبلیغات
  • پشتیبانی تلفنی و ایمیلی
    HubSpot انتخاب شماره 3 من برای بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ به یک دلیل ساده است: بازاریابی ورودی و خروجی شما را به کارآمدترین شکل ممکن کاملاً هماهنگ می کند.

4. Sendinblue

Sendinblue یک سرویس ایمیل مارکتینگ آسان با یک طرح رایگان است که امکان تماس نامحدود و ارسال 300 خبرنامه ایمیل در روز را فراهم می کند. اگر در مورد افزایش لیست خود جدی هستید، می توانید از طرح Lite آنها استفاده کنید که از 20 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر 40000 ارسال در ماه و بدون محدودیت ارسال روزانه را امکان پذیر می کند.

پلت فرم رایگان آنها همه بر اساس سهولت استفاده ساخته شده است. سادگی آن به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی قالب‌هایی با ظاهر تمیز، ایمیل‌های خوش‌آمدگویی خودکار و فرم‌های انتخاب وب‌سایت ایجاد کنید. آنها همچنین چت زنده و CRM را در طرح رایگان خود ارائه می دهند که شامل یک گردش کار اتوماسیون برای حداکثر 2000 مخاطب است.

Sendinblue همچنین از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای ارسال ایمیل در بهترین زمان روز برای به حداکثر رساندن تعامل استفاده می کند.

همچنین می‌توانید آمارهای بلادرنگ را با گزارش‌های لازم که معیارهایی مانند نرخ باز، نرخ کلیک، قابلیت تحویل، و نقشه‌های حرارتی را ارائه می‌دهند، مشاهده کنید.

یکی از بهترین ویژگی های آنها گردش کار اتوماسیون ایمیل آنها است. اینها به شما این امکان را می‌دهند که محرک‌ها را تنظیم کنید و مشترکان خود را بر اساس اقداماتی که در وب‌سایت شما و در قیف انجام می‌دهند، در جریان‌های کاری سفارشی قرار دهید:

Sendinblue Marketing Automation Workflow

این محرک‌های خودکار اقداماتی مانند ارسال ایمیل و پیام‌های SMS، تقسیم کردن مخاطبین شما به فهرست‌های جداگانه و به‌روزرسانی اطلاعات آنها در پایگاه داده شما ایجاد می‌کنند.

5. Moosend

Moosend Home Page

Moosend یک ابزار اتوماسیون ایمیل است که به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را بسازید، پیام های خود را شخصی کنید و وظایف خود را خودکار کنید تا بتوانید بر روابط با مشتری تمرکز کنید.

آنها در سازنده کمپین خود دارای قالب های ایمیل بصری کشیدن و رها کردن هستند. این ابزار به شما امکان می دهد تصاویر، بلوک های متنی، نمادهای اجتماعی و موارد دیگر را به ایمیل های خود اضافه کنید. آنها یک کتابخانه بزرگ از قالب های ایمیل با طرح بندی های مختلف دارند که واکنش گرا هستند و در دسکتاپ یا موبایل عالی به نظر می رسند.

منطقه ای که Moosend متمایز است ویژگی های اتوماسیون است. با استفاده از «دستور پخت‌ها» (الگوهای اتوماسیون از پیش ساخته شده)، می‌توانید پیام‌ها را از طریق فروش بالا، تعامل با مشتری و وفاداری مشتری خودکار کنید. هر اتوماسیون دارای سه جزء اصلی است: محرک ها، مراحل کنترل و اقدامات. هنگامی که هر سه را با هم ترکیب می کنید، می توانید بخش های لیست ایمیل را فیلتر کنید و زمانی که اقدامات مشخص شده شما انجام شد، دنباله ها را ارسال کنید.

برخی دیگر از ویژگی های کلیدی Moosend عبارتند از:

  • ابزارهای Landing Page Builder: صفحات وب سفارشی را با فرم های ثبت نام ایمیل برای افزایش تبدیل ایجاد کنید.
  • گردش کار اتوماسیون: این الگوها به شما امکان می دهند ایمیل های خود را شخصی سازی کنید و به راحتی روابط مشتری را تقویت کنید.
  • فرم‌های انتخاب سفارشی: می‌توانید فرم‌های سفارشی را طراحی و ایجاد کنید تا به بازدیدکنندگان اجازه دهید در لیست ایمیل شما مشترک شوند.
  • تقسیم بندی لیست: لیست خود را بر اساس رفتار مشتری مانند معیارهای تعامل، ایمیل های سبد خرید رها شده و موارد دیگر تقسیم بندی کنید.
  • ابزارهای گزارش‌دهی: ابزارهای تحلیلی آن‌ها یک دید پرنده از تمام معیارهای مهم ایمیل شما ارائه می‌کنند.
  • پشتیبانی مشتری: هر طرح پولی پشتیبانی تلفنی را ارائه می دهد. برنامه های سازمانی سفارشی همگی یک مدیر حساب و پشتیبانی از طریق ایمیل، تلفن و چت زنده ارائه می دهند. آنها همچنین دارای آموزش های ویدئویی و پایگاه دانش عظیمی برای پاسخ به سوالات شما هستند.
  • قیمت Moosend بر اساس تعداد مشترکین در لیست ایمیل شما است. آنها یک طرح رایگان برای کاربران با کمتر از 1000 مشترک ارائه می دهند و شامل فرم های ثبت نام، گزارش دهی و امکان ارسال ایمیل های نامحدود است.

برنامه های پولی Moosend از 8 دلار در ماه شروع می شود و با تعداد مشترکین افزایش می یابد. هر طرح پولی با دسترسی به ایمیل های تراکنشی، سازندگان صفحه و سرورهای SMTP همراه است. برنامه‌های سازمانی آن‌ها پشتیبانی مهاجرت و ورود به هواپیما و زبان نشانه‌گذاری ادعای امنیتی (SAML) را ارائه می‌کند.

6. Mailerlite

بیش از 600000 مشتری در سراسر جهان از Mailerlite استفاده می کنند. آنها بر اساس اندازه لیست مخاطبین شما دارای برنامه های منعطف هستند.

آنها بیشتر به دلیل رابط کاربری آسان، طراحی ایمیل پاسخگو و پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی ایمیل عالی 24/7 معروف هستند. اگر کمتر از 1000 مشترک ایمیل دارید، می توانید با طرح رایگان همیشگی آنها شروع کنید.

Mailerlite Review

این طرح رایگان دارای امکانات محدودی است و به شما اجازه می دهد تا 12000 ایمیل در ماه ارسال کنید.

ارتقاء به برنامه ماهانه 10 دلاری آنها به شما امکان می دهد به تمام ویژگی هایی که به استراتژی بازاریابی شما کمک می کند دسترسی داشته باشید، از جمله سازنده صفحه فرود، فرم های جاسازی شده و پاپ آپ ها.

با Mailerlite، می‌توانید نتایج ایمیل مارکتینگ خود را با یک نقشه کلیکی دنبال کنید و بر اساس گزارش‌های موقعیت مکانی باز می‌شود.

آنها همچنین برخی از ویژگی های عالی دیگر را ارائه می دهند، از جمله:

  • پشتیبانی مستقیم 24/7 مشتری از طریق چت و ایمیل
  • یک سازنده صفحه فرود قدرتمند و آسان برای استفاده
  • ادغام تجارت الکترونیک با پلتفرم های برتر
  • نظرسنجی های ایمیلی
  • گالری قالب
  • قابلیت تحویل ایمیل شگفت انگیز

7. GetResponse

GetResponse یک پلت فرم بازاریابی آنلاین همه در یک برای رشد کسب و کار شما است. آنها کمپین های بازاریابی ایمیلی، صفحات فرود با تبدیل بالا و نرم افزار وبینار را برای کمک به تلاش های بازاریابی شما ارائه می دهند.

برجسته واقعی در اینجا Autofunnel است – ابزاری با بیش از 30 صفحه فرود آماده، الگوهای ایمیل، و توالی برای ایجاد فروش. و شما می توانید اهداف نهایی خود را انتخاب کنید.

این که آیا می‌خواهید تولید سرنخ، فروش محصول یا ثبت‌نام در وبینار را افزایش دهید، Autofunnel پاسخگو است. آنها برای پرورش لیست ایمیل شما و به حداکثر رساندن نرخ تبدیل قیف شما بهینه شده اند:

GetResponse Autofunnel Tool

از جنبه منفی، برخی از 500 قالب آن‌ها کمی قدیمی به نظر می‌رسند، و در مقایسه با سایر قالب‌های موجود در این فهرست، قابلیت تحویل متوسطی دارند.

با این حال، یکی از بزرگترین نقاط قوت GetResponse ابزارهای اتوماسیون هوشمند آن است. با استفاده از این ویژگی‌ها، چندین شرایط پیشرفته ایجاد می‌کنید تا لیست‌های خود را به‌طور خودکار بخش‌بندی کنید. سازنده کشیدن و رها کردن آنها نیز بسیار شهودی است و طراحی ایمیل های با کیفیت بالا را آسان می کند.

به طور کلی، GetResponse یکی از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ برای ایجاد قیف های فروش خودکار و صفحات فرود است.

8. Pabbly Email Marketing

Pabbly یک پلت فرم آنلاین است که مجموعه خدمات کاملی از ابزارهای بازاریابی را برای ساخت فرم آنلاین، بازاریابی ایمیلی، صورت‌حساب اشتراک و پاکسازی فهرست ایمیل ارائه می‌دهد. همچنین، یک بسته کامل مدیریت کسب و کار از همه این ابزارها را با هزینه کم به نام Pabbly Plus ارائه می دهد.

سرویس بازاریابی ایمیلی Pabbly شما را به ویژگی‌هایی مانند اتوماسیون بازاریابی، مدیریت فهرست، ایمیل‌های پاسخگوی خودکار، تقسیم‌بندی مشترکین و غیره محدود نمی‌کند، خواه این طرح پولی یا رایگان باشد. شما می توانید بدون هیچ زحمتی SMTP داخلی یا 50+ SMTP خارجی را ادغام کنید و بدون هیچ هزینه اضافی ایمیل ارسال کنید.

Pabbly Email Marketing

با Pabbly Email Marketing، می‌توانید با اجرای کمپین‌ها و ارسال ایمیل‌های انبوه به همه کاربران احتمالی خود، عملکرد بازاریابی ایمیلی خود را تنها با یک کلیک افزایش دهید. همچنین، شکایات مربوط به پرش و هرزنامه را در مورد کلیه خدمات محبوب SMTP مانند Amazon SES، MailGun، Mandrill، SendGrid و غیره رسیدگی می کند.

برخی از ویژگی های مهم دیگر عبارتند از:

  • برخی از ویژگی های برجسته ایمیل مارکتینگ Pabbly عبارتند از:
  • یک ویرایشگر ایمیل با کشیدن و رها کردن کاربر پسند
  • بیش از 500 قالب ایمیل که انواع سفارشی سازی ها را می پذیرند
  • اطلاعات سرنخ و کسب و کار را از طریق فرم های اشتراک آن جمع آوری کنید
  • چندین SMTP را برای مسیریابی ایمیل ها از طریق چندین فروشنده متصل کنید
  • با حذف ایمیل های نامعتبر از لیست خود با پاک کننده MX، نرخ باز شدن را بهبود بخشید
  • ارسال ایمیل های پیگیری خودکار به غیر باز
  • از پاسخگوهای خودکار استفاده کنید و بدون هیچ تلاش دستی با کاربران تعامل داشته باشید
  • به صورت خودکار در برنامه های از پیش تعیین شده برای تعامل مشترکین ایمیل ارسال کنید
    پلت فرم ایمیل آن دارای نرخ تحویل 99٪ است و اگر به دنبال سرویسی هستید که به طور منظم لیست خود را تمیز کند و پایگاه داده خود را به روز نگه دارد، آنها گزینه بسیار خوبی هستند.

9. ConvertKit

ConvertKit توسط سازندگان، برای سازندگان ساخته شده است. آنها نیازهای مشتری خود را درک می کنند و می دانند که برای افزایش دنبال کنندگان آنلاین چه چیزی لازم است.

آنها دارای فرم های جذاب هستند، نرخ تبدیل را با ایمیل های خودکار افزایش می دهند، و مشترکین شما را سازماندهی می کنند تا تعامل را به حداکثر برسانند.

برای وبلاگ نویسانی که به دنبال ارسال ایمیل های شخصی و مبتنی بر متن هستند، طرح های آنها به نظر می رسد که مستقیماً از Gmail آمده است.

علاوه بر این، آنها توالی ایمیل های بسیار پیشرفته ای را بر اساس اقدامات سایت و اقدامات درون ایمیل ها ارائه می دهند. محرک های پیشرفته آنها گزینه های عالی تقسیم بندی لیست را ایجاد می کند:

ConvertKit Features Email Sequences

ConvertKit نیز به چند دلیل اصلی یک انتخاب قوی است:

  • می توانید از تقسیم بندی پیشرفته بر اساس اقدامات مختلف برای شخصی سازی قیف های ایمیل خود استفاده کنید.
  • ایمیل های متنی شما حرفه ای به نظر می رسند و نام تجاری ایمیل آزاردهنده ای ندارند.
  • بهترین ایمیل ها برای وبلاگ شما به صورت متنی خواهد بود. نگران ویژگی های طراحی فانتزی، اضافه کردن لوگوی خود یا تعدادی تصویر نباشید.
  • در نهایت، این یک پلت فرم عالی برای قیف های سرب است.

به عنوان مثال، اگر یک حرفه ای فروش سعی می کند یک معامله بزرگ را ببندد، آن را با یک تماس تلفنی یا یک ایمیل ساده مبتنی بر متن می بندد. آنها از یک ایمیل بازاریابی سنگین و پر از برند شرکت استفاده نمی کنند.

10. Omnisend

Omnisend با یکپارچه کردن بازاریابی ایمیلی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، متن، اعلان‌های فشار، واتس‌اپ و موارد دیگر، بازاریابی ایمیلی را یک قدم جلوتر می‌برد. بیش از 40000 بازاریاب از نرم افزار بازاریابی ایمیلی خود در بیش از 130 کشور استفاده می کنند.

Omnisend Home Page

برای مارک‌های تجارت الکترونیک، Omnisend می‌تواند پیام‌های مرتبط‌تری را برای بازدیدکنندگان در سراسر پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها ارسال کند. آنها این کار را با درک رفتار مرور وب سایت و تنظیمات برگزیده دستگاه کاربر بر اساس هر رویداد سفارشی که ایجاد می کنید انجام می دهند.

به عنوان مثال، می‌توانید اقدامات کاربر را در وب‌سایت خود و سپس دوباره در ایمیل‌های خوش‌آمدگویی، ایمیل‌های سبد خرید رها شده، و مجموعه‌های اتوماسیون پس از خرید پیگیری کنید تا پیام‌ها را به طور مؤثرتری تقسیم کنید.

و آنها با تمام پلتفرم های برتر تجارت الکترونیک ادغام می شوند.

چه از BigCommerce، Shopify، WooCommerce، Magento یا سایر نرم افزارهای تجارت الکترونیکی استفاده می کنید، می توانید Omnisend را برای فروش بیشتر وصل کنید.

با برنامه استاندارد 16 دلاری آنها در ماه، می توانید 15000 ایمیل در ماه ارسال کنید و به ویژگی های اتوماسیون آنها دسترسی داشته باشید. اینها شامل فرم‌های ثبت‌نام تعاملی و عناصر ایمیل، اعلان‌های پیامکی و توصیه‌های محصول است.

این مجموعه ویژگی برای نرخ تبدیل تجارت الکترونیک بسیار عالی است زیرا کاربران پیام هایی را بر اساس محصولاتی که در سایت شما با آنها در تعامل بوده اند دریافت می کنند.

Omnisend یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مارک‌های omnichannel است که می‌خواهند به طور موثر برای بازدیدکنندگان خود بازاریابی (و بازاریابی مجدد) داشته باشند.

 

میلاد دیلمی

امتیاز :
بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ
5 از 1 رای

مطالب مشابه

نظرات

قوانین ارسال دیدگاه :

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.